18 Kasım 2011 Cuma

TÜYAP 2

Dün TÜYAP'a gittik. oradan birçok kitap aldık. Şoyle bir baktım geçen seneye bir de ne göreyim? Belki okumuşsunuzdur ama ben yine de tekrar edeyim. Geçen sene toplam 30 kitap almışız, ben 7 kitap almışım. Bu sene ise (benim 19, annemin 18 ve Bilgiç'in 20 olamk üzere) tam 57 kitap almışız!. İşte aldığım kitaplar:
1. Gölgelerin Efendisi-Fidye
2. Afacan 5'ler-Yine Adada
3. Ejder Gözü-Ateş Fırtınası
4. Majestelerinin Ejderhası
5. Dedektif Kurukafa
6. Yılan Kale
7. Uğursuz Yıldız
8. Yürüyen Şato
9. Öldürücü Matematik
10. Derin Okyanuslar
11. Nil Hanım'ın Mumya Dersleri
12. Kanka Bey'in İnsan Vicudu Dersleri
13. Kara Şovalye'nin Büyüsü
14. Sizinkiler-Kayıp Kıta
15. Billlur Köşk Masalları
16. Nasrettin Hoca Hikayeleri
17. Meşhur Olan Fakir Çocuklar
18. TDK Türkçe Sözlük
19. TDK Yazım Kılavuzu
İşte böyle. Bu sayede birçok kitap aldım(son beşini öğretmen istedi).

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder