24 Ekim 2011 Pazartesi

Ejder Adası Efsaneleri: Ejder Kristali 1.Bölüm: Charion'un Çağrısı

Eremus, 14 yaşında, çevik, akıllı ve güçlü bir çocuktu. Annesi ve babası Ak Tepe Krallığı'nda yaşıyordu. Bu yüzden, Vadi Köy'de tek başına yaşıyor ve çiftliklerde çalışıyordu.

Vadi Köy, Karlı Tepe Dağları ile çevrili küçük bir köydü. Eremus burayı çok severdi. Dağlara çıkar ve gezerdi. Çok mutluydu.

Birgün Eremus dağlarda gezerken dağın tepesinde bir at adam gördü.
-Hey! Oradaki insan!
Diye bağırdı at adam. Sonra Eremus'un yanına geldi.
-Ne oldu? Sen de kimsin?
-Ben Eremus'u arıyorum. Nerede biliyor musun?
-Evet, ben Eremus'um
-Öyle mi? Özür dilerim, benimle gelir misin?
-Neden?
-Bak, Eremus. Benim adım Charion. Köyüm senin gelmeni bekliyor. Nedenini orada açıklarım.
-Tamam.
Ve Eremus Charion'u takip etti.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder