4 Ekim 2011 Salı

Muhteşem Plan

Annem süper bir plan yaptı. Cumartesi Yalova'ya gittik ve piknik yaptık. Gece misafirhanede kaldık. Annemler ile bizim odalarımız ayrıydı. Çok güzel bir gündü. Sonra pazar günü kahvaltımızı yaptık ve Darıca Hayvanat Bahçesi'ne gittik. Orası çok güzeldi.
Girişteki dinozor
Su içen papağan




Anadolu sincabı
Halka kuyruklu lemur
Leylek






(düşündüğümden daha büyük)

Kelaynak (düşündüğümden daha küçük)

Tavuskuşu




Zürafalar


Timsahlar

İguana

Piton

Daha büyük bir piton :)
Babamın sahte zannettiği aligatör.



Dev kara kaplumbağası (önde) ve mahmuzlu kaplumbağa(arkada)

Lama

Timsahlar beslenirken


Sürpriz olay! Buz pateni


Boz ayı
Oklu kirpi

Bataklık porsuğu

Üzgün aslan
Puma

Pelikan


Tabi ki hayvanat bahçesine gittiğimiz için bilgisayara Zoo Tycoon 2'yi kurduk.






4 yorum:

  1. Belki bir gün bu güzellikleri kendi doğal ortamlarında izlersin oğluşum :)

    YanıtlaSil
  2. keşke orda olsaydım ... büyüyünce eve sarı piton alıcam... ve seni çok özledim metosss..... bu arada ben yaren :D

    YanıtlaSil
  3. Ben de öyle umuyorum anne.

    YanıtlaSil
  4. İnan bana Yaren eğer annem izin verse şimdiye bir yılanım olmuştu.

    YanıtlaSil